برنامه ریزی ها باید در راستای تحقق اهداف جوانان باشد

یزدفردا "معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد درنشست بررسی پیش نویس سند توسعه فرابخشی امور جوانان استان، با کارشناس واحد مطالعات و تحقیقات سازمان جوانان استان یزد با تاکید بر این که برنامه ریزی در زمینه امور جوانان نیازمند شناخت روحیات آن هاست ادامه داد: باید برنامه ریزی ها در راستای تحقق اهداف جوانان باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد تدوین و تنظیم سند توسعه فرابخشی امور جوانان توسط سازمان جوانان را قابل تقدیر دانست و در این راستا بر ضرورت همکاری دستگاه ها تاکید کرد.
وی افزود:خوشبختانه در استان یزد متولیان امر جوانان با جدیت هرچه تمام تر مسائل مربوط به جوانان را رصد کرده و برنامه های راهبردی و کاربردی خود را برای ایجاد بستر لازم به منظور بروز شکوفایی استعدادهای جوانان استان به کار گرفته اند.
"دشتی" با تاکید بر این که مولفه ها و مستندات بدست آمده در این سند بسیار ارزشمند است پیشنهاد کرد: پس از نهایی شدن سند توسعه فرابخشی امور جوانان 11 اولویت مهم مطرح شده جوانان در این سند، به صورت تخصصی و مجزا منتشر و در اختیار دستگاه های مرتبط قرار گیرد.
کارشناس واحد مطالعات و تحقیقات سازمان جوانان استان یزد گفت: سند توسعه فرابخشی امور جوانان، سندي راهبردي است كه با توجه به قابليت‌هاو محدوديتها، جهت‌گيري‌هاي اصل، فعاليتهاي محوري و همچنين اقدامات مهم محوري را در راستای برنامه های 11 گانه جوانان تبيين مي‌نمايد.
وی با اشاره به اینکه در این سند نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدید های برنامه های 11 گانه مطرح شده، افزود: همكاري استاندار جهت ارائه اطلاعات، وجود اسناد توسعه بخش برخي سازمان‌هاي دولتي استان از نقاط قوت، عدم وجود شاخص‌ در اکثریت برنامه‌ها،عدم التزام سازمان‌هاي دولتي به ارائه اطلاعات و همكاري های لازم از نقاط ضعف موجود در راستای تدوین توسعه فرابخشی امور جوانان می باشد.
کارشناس واحد مطالعات و تحققات سازمان جوانان ضمن اظهار خرسندی از قرارگرفتن این سند در مرحله نهایی تدوین، گفت: سند توسعه فرابخشی امور جوانان استان یزد در بیستمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان با حضور استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با امور جوانان ارائه و پس از تایید نهایی در شورای برنامه ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا